

A stragéia fontos
Vállalkozásod céljainak meghatározása és az oda vezető út kijelölése: Mit, Hol, Mikor, Hogyan? Ez lesz a vállalkozásod marketing iránytűje, egy olyan forgatókönyv, ami évekig elegendő feladatot és ötletet ad számodra.
Első lépés a belső és a külső (piaci) elemzés, majd ezek alapján következik a marketing terv összeállítása: kommunikáció, social média, online hirdetések, offline marketing, PR kampányok.
Folyamata
0. lépés
Kick-off meeting
Közös brainstorming: beszélgetés a cégről és az elképzelésekről, célok meghatározása, belső helyzetelemzés
1. lépés
Elemzés
Célcsoportok meghatározása, célpiaci elemzés, konkurencia elemzés, SWOT
2. lépés
Kiértékelés
A kapott információkat feldolgozzuk és megkezdjük a kiértékelést és a statégia összeállítását.
3. lépés
Stratégia elemei
Kommunikációs terv, arculati tanácsok, weboldal, SEO, online hirdetések, social media, direkt marketing, offline marketing, PR kampányok, további ötletek, költség terv, timing/prioritás, összefoglaló.
4. lépés
Prezentáció
Prezentáljuk az elkészült anyagot, válaszolunk a felmerülő kérdésekre. A tervet természetesen PDF formájában is átadjuk.
Csomagok
Áraink tájékoztató jellegűek, melyek egyéni igények szerint változhatnak.