marketing stratégia

A stragéia fontos

Vállalkozásod céljainak meghatározása és az oda vezető út kijelölése: Mit, Hol, Mikor, Hogyan? Ez lesz a vállalkozásod marketing iránytűje, egy olyan forgatókönyv, ami évekig elegendő feladatot és ötletet ad számodra.

Első lépés a belső és a külső (piaci) elemzés, majd ezek alapján következik a marketing terv összeállítása: kommunikáció, social média, online hirdetések, offline marketing, PR kampányok.

Folyamata

0. lépés

Kick-off meeting

Közös brainstorming: beszélgetés a cégről és az elképzelésekről, célok meghatározása, belső helyzetelemzés

1. lépés

Elemzés

Célcsoportok meghatározása, célpiaci elemzés, konkurencia elemzés, SWOT

2. lépés

Kiértékelés

A kapott információkat feldolgozzuk és megkezdjük a kiértékelést és a statégia összeállítását.

3. lépés

Stratégia elemei

Kommunikációs terv, arculati tanácsok, weboldal, SEO, online hirdetések, social media, direkt marketing, offline marketing, PR kampányok, további ötletek, költség terv, timing/prioritás, összefoglaló.

4. lépés

Prezentáció

Prezentáljuk az elkészült anyagot, válaszolunk a felmerülő kérdésekre. A tervet természetesen PDF formájában is átadjuk.

Csomagok

Áraink tájékoztató jellegűek, melyek egyéni igények szerint változhatnak.

Hirdetési stratégia

Facebook Ads, Google Ads

40.000 Ft

-tól

Social media stratégia

Facebook, Instagram, Tiktok

30.000 Ft

-tól

Teljes marketing stratégia

Hosszú távú, integrált terv

290.000 Ft

-tól
Scroll to Top