Online hirdetéskezelés Hirdetések kezelése vagy felépítése a nulláról Megnézem
Marketing most hirdetéskezelés

Pörgesd fel hirdetéseid

A PPC hirdetések továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök.

Miben segítünk? Online hirdetési kampányok kezelése, optimalizálása vagy felépítése a nulláról. Jelenj meg a Google kereső első helyein, Youtube videók előtt/közben vagy a lehetséges vásárlóid Facebook hírfolyamában, Instagram sztorijai között. Válassz minket és pörgesd fel kampányaid!

Amiben számíthatsz ránk

Social media kezelés google

Google hirdetés

Az emberek 90%-a először a Google-t használja, ha vásárolni szeretne valamit.

Google hirdetésekkel a vásárlásra készülő, potenciális 
ügyfeleket érhetjük el hatékonyan. Azokat, akik biztosan érdeklődnek az adott téma, termék vagy szolgáltatás iránt, és nagy valószínűséggel vásárlást terveznek. Jó hír továbbá, hogy csak akkor fizetünk, ha valaki tényleges érdeklődést mutat cégünk iránt, azaz kattint. Legyél ott az első találatok között és növeld a profitod.

Facebook hirdetés

Magyarországon jelenleg több, mint 6 millió ember használja a Facebookot.

Facebook hirdetésekkel hatékonyan és eredményesen érheted el azokat a felhasználókat, akik érdeklődési körében olyan termékek vagy szolgáltatások szerepelnek, melyeket Te kínálsz!

A Facebook Ads lehetővé teszi, hogy tűpontosan célozzunk életkor, nem, lokáció, kapcsolat, érdeklődési kör, foglalkozás és sok más szempont alapján.

Számtalan kampány típusból válogathatsz, attól függően, hogy mi a célod: márkaismertség növelés, követőszerzés, poszt vagy esemény aktivitásának növelése, forgalom generálás a weboldalra vagy akár koverziós (pl. vásárlás ösztönző) megoldások.

Social media kezelés facebook
Social media kezelés youtube

Youtube hirdetés

A Youtube a Google után a második legnagyobb kereső Magyarországon. A videós tartalomfogyasztás pedig évről-évre rohamosan nő. Jelenj meg a videók előtt, közben, után, esetleg az ajánlatot videók között.

Mire érdemes használni? Cégbemutatás vagy márkaismertség növelés, termék vagy szolgáltatás népszerűsítése, értékesítés célból, vagy oktatásra, figyelemfelkeltésre.

Instagram hirdetés

Az Instagramnak közel 2 millió hazai felhasználója van, többségük naponta több alkalommal is használja az alkalmazást. A platform elsősorban márkaépítésre és elérésre alkalmas.

Jelenj meg a hírfolyamban vagy sztoriban és szólítsd meg a fiatalabb közönséget is!

Social media kezelés instagram
Social media kezelés remarketing

Remarketing

Szöveges, képes, videó formátumú hirdetések, melyekkel a weboldal korábbi látogatóit érhetjük el. Szólítsd meg azokat, akik már jártak az oldaladon, akik korábban kosárba rakták a terméked (de végül nem vásároltak), akik informálódtak rólad vagy kapcsolatba léptek veled.

Ajánlj fel kupont nekik hirdetésben, ne hagyd, hogy elfelejtsenek!

Csomagok

Áraink tájékoztató jellegűek, melyek egyéni igények szerint változhatnak.

Audit

Csomag
15.000 Ft -tól
  • Stratégia
  • Kampánystruktúra
  • Hirdetések tartalma
  • Célközönségek
  • Beállítások
  • Javaslatok

Kezdő

Csomag
55.000 Ft /platform-tól
  • Hirdetési fiók létrehozása
  • Platformok összekötése
  • Hirdetési stratégia
  • Célcsoportok meghatározása
  • Kampányok beállítása
  • Hirdetések létrehozása

Hirdetéskezelés

Csomag
45.000 Ft /hó /platform-tól
  • Hirdetési stratégia
  • Célcsoportok meghatározása
  • Kampányok beállítása
  • Hirdetések létrehozása
  • Hirdetések kezelése
  • Monitorozás

Gyakori kérdések

A PPC (Pay Per Click) nem más, mint a kattintás alapú hirdetések. Lényege, hogy a hirdetéseinkre való kattintás után fizetünk. PPC-nek számít többek között a Facebook és a Google hirdetései is.

Azok a hirdetések, melyek a Google kereső találati oldalán jelennek meg. Jellemzően a felső és alsó részén találhatóak, „Hirdetés” címkével jelezve.

A Display hirdetések a Google multimédiás hirdetései. Maga a Google Display egy több mint kétmillió webhelyből, videóból és alkalmazásból álló hálózat, amin keresztül megtalálhatod azokat, akik a te cégeddel kapcsolatos témák, termékek vagy szolgáltatások iránt érdeklődnek.

Az az esemény, ami a hirdető számára fontos. Konverzió lehet például maga a vásárlás, hírlevélfelfeliratkozás, ajánlatkérés, vagy kosárba rakás egy webshopban.

A hirdetésre való kattintás után először megjelenő oldal. Ezek nagyon hasznosak és rettentően fontosak, hiszen nagy befolyásuk van a konverziós arányra, például, hogy hányan vásárolnak az oldalunkon.

Itthon nagyjából 25 - 55 Ft között mozog egy kattintás ára – célközönségtől, piactól és még rengeteg változótól függően. Első sorban annyiba, amennyit a kereted rá. Alapvetően a kattintás árának rengeteg tényezője van, lényegében úgy néz ki, mint egy aukció. Egymásra licitáltok a többi hirdetővel, a termék pedig a felhasználó hírfolyama, azaz, hogy megmutassa neki a Facebook a hirdetésedet.

Jellemzően itthon 50 - 120 Ft körül mozog egy átkattintás ára. A Google Ads hirdetésekért kattintás alapon kell fizetni, tehát akkor, ha egy megjelenő hirdetésünkre rákattintanak. Ennek a kattintási költségnek (CPC, avagy cost-per-click) az ára függ a versenytől, valamint a relevanciától is. 

Scroll to Top