marketing most online hírdetés kezelése

Kerülj minél előrébb

A keresőoptimalizálás (SEO – Search Engine Optimization) lényege, hogy weboldalad tartalmát és technikai tényezőit úgy alakítjuk, hogy a Google organikus találatai között minél előrébb kerüljön a vállalkozás számára fontos kulcsszavakra. Tehát, ha rákeresnek a Google-ben arra a szóra, hogy piros bicikli, a te piros biciklid az elsők között fog szerepelni a találatok között.

Létezik egy mondás SEO körökben, hogy ha el akarsz rejteni egy hullát, akkor rejtsd el a Google találati lista második oldalára. Hogy miért? Az emberek 95%-a ugyanis sosem nézi meg a Google keresési találatok második oldalát. Ezért fontos tehát a keresőoptimalizálás, hogy minél jobb pozíciót foglalj el a keresési találatok között.

Hogyan kerülünk előre

SEO elemzés és audit

Auditból a következőket láthatjuk: Keresőbarát a weboldal? Megfelelően látja a Google? Mennyit kell dolgozni az weboldalon, hogy több organikus forgalmat tudj szerezni? Milyen technikai problémákat kell kijavítani a jó helyezésekhez?

Kulcsszókutatás

Releváns kulcsszavak kutatása, gyűjtése, csoportosítása. Felmérjük, hogy milyen kulcsszavakkal keresik az emberek az
adott termékeket vagy szolgáltatásokat.

On-site SEO

A weboldal tartalmi részének optimalizálása. (szöveges, képes tartalom, meta elemek, stb..) A honlap megfelelő (menü) szerkezetének kialakítása, tartalom írása és elhelyezése a honlapon (kulcsszavak használata a tartalomban), megfelelő Title és Meta leírások készítése, illetve a kulcsszavak megfelelő sűrűségi arányának kialakítása, valamint a belső linkek struktúrálása.

Technikai SEO

Weboldal technikai részének beállítása, Google-kompatibilissá tétele. A honlap sebességének növelése, átirányítások kialakítása, mobil kompatibilitás, SSL kapcsolat, duplikált tartalmak megszüntetése, oldal indexálása, felesleges oldalak noindexálása, stb.

Off-site SEO

Linképítés: a honlapodra mutató linkek számának növelése, tört linkek helyrehozása.

"Ha el akarsz rejteni egy fontos dolgot mások elől, rejtsd a Google keresések 2. oldalára, ott tuti senki nem találja meg"

Gyakori kérdések

A SEO alatt a weboldalad keresőoptimalizálását értjük (Search Engine Optimization). Weboldalad tartalmán és technikai beállításain múlik, hogy hol helyezkedik el a Google organikus találatai között. A SEO célja, hogy ezek fejlesztésével és optimalizálásával minél előrébb kerülj a találati oldalon.

A Google algoritmusa figyeli a tartalmat, nézi a weboldalra mutató linkeket, hogy megállapítsa mennyien hivatkoznak rá, illetve nézi a felhasználói viselkedést, elégedettek-e az emberek a talált oldallal. Fontos, hogy ennek ellenére a keresőoptimalizálás során a felhasználóknak írunk, de az algoritmusoknak optimalizálunk.

A hazai SEO piacon többféle árazási módszer létezik, illetve az árak is nagyon különbözők, óriási a szórás. Az árazás lehet havidíjas (40.000-től akár 300.000 Ft/hó-ig), projekt alapú- egyszeri díjas (ez projekt függő), illetve vannak akik óradíjas (2-3000Ft-tól akár 30.000Ft/óra) keresőoptimalizálást is alkalmaznak.

Scroll to Top